حقوق و شرایط

حقوق و شرایط


راهنمای درج آگهی

id118.irاین وب سایت را براى اطلاع رسانی، آگهی‌های تجاری ، ارتباطات تجاری و قانونى شما ایجاد کرده است. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و الزامات ذیل و قوانین ذکر شده، مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى "شرایط و الزامات" را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و id118.ir در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با "شرایط والزامات" لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.
 

شرایط و الزامات

    با وجود آنکه id118.irتلاش معقول خود را جهت دقت در تایید آگهی‌ها و صحیح بودن اطلاعات سایت بکار مى‌بندد به هیچ وجه دقت و صحت آنها را تضمین یا ادعا نمى‌نماید. id118.irهیچگونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال آگهی‌های درج شده توسط اشخاص و یا شرکت‌ها، در این سایت به عهده نمی‌گیرد.
    استفاده شما و مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. سایت نیازمندیهای دکوراسیون داخلی تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.
    آگهی‌ها در سایت، توسط اشخاص و شرکت‌هایی درج می‌شوند که هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند. مسئولیت مستقیم آگهی‌ها، با آگهی دهندگان آن می‌باشد و صحت و سقم آن توسط id118.irادعا و یا تضمین نمی‌شود.
    وب سایت نیازمندیهای دکوراسیون داخلی دات آی آر، جهت نمایش آگهی‌ها چه به صورت عادی و چه به صورت ویژه، قرارداد و یا تعهد نامه‌ای با آگهی دهندگان منعقد نمی‌کند. مطالب مندرج در آگهی‌ها ممکن است توسط آگهی دهندگان بصورت مداوم تغییر کند و یا به روز شود. در این زمینه سایت نیازمندیهای دکوراسیون داخلی دات آی آر، هیچ گونه مسولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و نیازمندیهای دکوراسیون داخلی دات آی آرصرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط کاربران می‌باشد.
    هرگونه پیام یا مطلبى از جمله آگهی، عکس، پیام در تماس با ما و غیر آن به سایت ارسال مى‌کنید غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد. هر چیزى را که ارسال نمایید مى‌تواند توسط id118.irبه هر منظورى، شامل ولى غیر محدود به، باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق بکار رود.
    id118.irمختار است، هر گونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید، و یا اکانتی را که ایجاد می‌کنید، در هر زمان که ضروری بداند حذف نماید.
    id118.irدر مورد اطلاعات هر سایت دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده باشد و یا لینک آن در سایت قرار دارد، مسئول نیست. این سایت‌ها توسط اشخاص و یا شرکت‌های دیگرى غیر از id118.irایجاد شده‌اند. id118.irبعنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت‌ها عمل نمى‌کند.
    قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجراِ و تأثیر این توافق نامه حکم خواهند بود.
    id118.irمى تواند با به روز کردن شرایط استفاده از وب سایت، در هر زمان این "شرایط والزامات" را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط و الزامات جارى و لازم الاجراِ در زمان منظور مطلع شوید.
 

مطالب مرتبط

    [{article_score_num} :1
    [{article_score} :9 از 10]
    {article_score_pls} :
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn