مقالات

بزرگ نمایی خانه با رنگ پارکت مناسب

رنگ انتخابی شما برای پارکت می‌تواند یک اتاق را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، پهن‌تر، باریک‌تر، عمیق‌تر، بلندتر، روشن‌تر و یا گرم‌تر نشان دهد. رنگ پارکتی که انتخاب می‌کنید مطمئنا روی فضای داخلی تاثیرگذار است. با آگاهی از این که رنگ، نور و فضا به هم وابسته‌اند، انتخاب سخت‌تر می‌شود. رنگ سقف و دیوارها تاثیر قابل توجهی روی احساس شما از محیط می‌گذارد. رنگ انتخابی می‌تواند یک اتاق را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، پهن‌تر، باریک‌تر، عمیق‌تر، بلندتر، روشن‌تر و یا گرم‌تر نشان دهد.
1394/10/19[ ادامه ... ][نمایش : 1384]

چیدمان بهاری

بسیاری از افراد معمولا با تغییر فصل، تغییراتی در چیدمان وسایل خانه خود ایجاد می‌كنند. از نكات مهم چیدمان در فصل بهار، پدید آوردن فضایی است كه نشاط و آرامش این فصل را در خانه و روحیه‌تان منعكس كند...
1394/10/19[ ادامه ... ][نمایش : 812]

چیدمان آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه به دسترسی آسان توجه داشته باشید. وسایلی که زیاد از آنها استفاده می‎کنید روی کابینت و در دسترس قرار دهید.
1394/10/19[ ادامه ... ][نمایش : 726]

کاغذدیواری محیط اداری

امروزه مراکز اداری – تجاری یکی از مهم ترین حوزه هایی محسوب می شوند که تامین پوشش های دیوار و کف آن ها، جهت رسیدن به راندمان و کیفیت بهینه بسیار مورد توجه است.
1394/10/18[ ادامه ... ][نمایش : 3573]

چیدمان اتاق نوجوان

سن نوجوانی سن بسیار حساسی است که کودک سعی در مستقل شدن دارد و تلاش می کند تواناییهای خود را اثبات نماید . در این دوره بیش از هر زمان دیگر باید به فرزندمان و سلایق و عقایدش احترام بگذاریم .
1394/10/18[ ادامه ... ][نمایش : 2673]

پاک کردن لکه های روی دیوار

پاک کردن خطوط مداد، مداد شمعی، جوهر خودکار و لکه های اثر انگشت روی دیوار های خانه یکی از دغدغه های همیشگی کدبانوهای خانه است. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده است که با دیدن نقاشی های کودک تان روی دیوار که در یک چشم به هم زدن کشیده، شوکه شده و راه های مختلف را برای پاک کردن آن امتحان کرده باشید
1394/10/18[ ادامه ... ][نمایش : 2491]

براق کردن شیشه ها

چگونه شیشه های براق داشته باشیم -شیشه ها را در روزهای ابری پاک کنید چون در روزهای آفتابی شیشه ها به سرعت پاک می شوند و لکه ها روی شیشه ها باقی می ماند.
1394/10/18[ ادامه ... ][نمایش : 2253]

چوب و ساختار آن

گرچه در باور عموم چوب تنها در درخت و بوته یافت می‌شود، از نظر علمی‌در همه گیاهان آوندی وجود دارد. چوب، از نظر گیاه شناسی ، بخش جامد و سخت زیر پوست ساقه درخت یا دیگر گیاهان چوبی است که به شکل بافت آوندی وجود دارد. چوب یکی از مفیدترین موادی است که ما در اختیار داریم. چوب محکم است اما می‌توان به سادگی آن را برید و به شکل‌های مختلف درآورد. بخش عمدهٔ چوب از تنهٔ درخت‌ها بدست می‌آید.چوب یکی از قدیمی‌ترین و ابتدایی‌ترین مصالح ساختمانی موجود در طبیعت است که بشر در طول تاریخ از آن بهره برده‌است. چوب تنها مصالح ساختمانی است که از منبع قابل تجدید بدست می‌آید و از مصالح خوبی برای مناطق زلزله خیز می‌باشد.مقاوم ترین قسمت تنه برای کارهای ساختمانی است.
1394/08/23[ ادامه ... ][نمایش : 2685]