زیبایی رنگ زرد در دکوراسیون خانه شما

زرد رنگ گلها، لیموترشها و‌آفتاب می‌باشد که می‌توان با استفاده از این رنگ تغییرات زیادی در خانه ایجاد کرد. از این تصاویر می‌توانید ایده‌های جالب برای دکوراسیون منزلتان بیابید.

زیبایی رنگ زرد در دکوراسیون خانه شما

 

دکوراسیون داخلی

زیبایی رنگ زرد در دکوراسیون خانه شما

زرد رنگ گلها، لیموترشها و‌آفتاب می‌باشد که می‌توان با استفاده از این رنگ تغییرات زیادی در خانه ایجاد کرد. از این تصاویر می‌توانید ایده‌های جالب برای دکوراسیون منزلتان بیابید.

 

کلکسیونی زیبا:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1-dss_100947728.jpg

یک مجموعه منحصربفرد از تکه‌های هنری برگزیده، یک اتاق نشیمن زیبا با سبک خاص و جالب ایجاد می‌کند. رنگ زرد در این اتاق در قسمت‌های مختلف بکار رفته است، در کوسن‌های روی کاناپه، پارچه صندلی‌ها، کارهای هنری روی دیوار و حتی حرف بزرگ W روی قفسه کتابخانه.

گرم و آرامش بخش:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/2-7ss_100877025.jpg

رنگ زرد می‌تواند تاثیری آرام‌کننده داشته باشد، این تاثیر هنگامیکه در حالت کمرنگ و آرام بکار رود بیشتر می‌شود. رنگ‌آمیزی روشن در طبقات و کابینت‌ها به زیبایی با رنگ بژ دیوار ترکیب شده‌است. رنگ گرم چوب پیشخوان و دستگیره‌های کشوها به خوبی با ملحقات استیل آشپزخانه تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

آمیختن و منطبق کردن:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/3-hss_100944482.jpg

یکی از بهترین ویژگی‌های رنگ زرد این است که به زیبایی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود. در این اتاق رنگ زرد در کنار رنگ نارنجی و سبز و صورتی و آبی و قهوه‌ای ترکیبی زیبا ایجاد کرده است.

زرد و سیاه:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/4--5ss_SIP917330.jpg

با دادن نواری سیاه رنگ به دکوراسیون زرد رنگتان به زیبایی آن بیفزایید. اگرچه رنگ سیاه در این اتاق خیلی کم بکار رفته است اما این تضاد ترکیب خوشایندی را ایجاد کرده است.

اتاق نشیمن آفتابی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/5--644ss_SIP919971.jpg

 

این پالت رنگی در هر فصلی به اتاق گرما می‌بخشد. دیوارها در رنگ طلایی روشن در کنار کف‌پوش چوبی زیباتر به نظر می‌رسد. این زیبایی در مقابل زمینه کره‌ای و تن‌هایی از رنگ قرمز روی صندلی و کوسن و فرش به اوج خود می‌رسد.

 

اتاق خوابی آفتابی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/6-hgvss_SIP909942.jpg

پارچه های زرد و سفید هارمونی جالبی در اتاق ایجاد کرده‌اند. پوشاندن دیوارها با پرده هم به زیبایی اتاق کمک می‌کند و هم دیوارها را از سادگی در می‌آورد و هم می‌تواند عیب‌های دیوار را مخفی کند.

دستورالعمل رنگ‌ها:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/7-ojhfgeaf.jpg

رنگ‌آمیزی دیوارها در رنگ زرد روشن در کنار رنگ آبی دریایی و طلایی مبلمان گفتگویی گرم و خودمانی را محقق می‌سازد، تمام این ته‌رنگها با فرش در ارتباط هستند.

تالار ورودی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/8-igbss_SIP948152.jpg

رنگ زرد احساس جوانی به این تالار سنتی و پلکان می‌دهد. این رنگ همچنین به وسیله ویژگی آفتابی خود فضا را روشن‌تر می‌کند حتی اگر امروز بارانی باشد.

میزی در کنج:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/9-ioss_BHG118612.jpg

رنگ طلایی چوب‌ها و زرد دیوارها این صبحانه خانوادگی را شادتر و لذت بخش‌تر می‌کند. تنالیته‌های روشن برای فضاهای کنج و گوشه مناسبتر است، زیرا این فضاها معمولا تاریک و یکنواخت می‌باشند، این رنگ ها فضا را روشن‌تر و شادتر می‌سازند.

اتاق نشیمن طلایی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/10-ojss_SIP938537.jpg

دراین اتاق نشیمن رنگ طلایی به وفور یافت می‌شود، از زمین گرفته تا وسایل قرار گرفته در اتاق. تک رنگ بودن پرده‌ها جذابیت و زیبایی خاصی به اتاق داده است، این ویژگی در کف پوش، رومبلی، شومینه و قاب آینه و حتی وسایل تزینی روی میز هم نمایان است.

ناهاری آرام بخش:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/11-uifyvbss_SIP908184.jpg

رنگ زرد روشن دیوارها به سمت کارهای برنزی روی دیوار تمایل دارد و باعث زیبا شدن آنها شده است. رنگ زرد روی میز در وسایل ناهار هم دیده می‌شود که هماهنگی زیبایی جالبی با صندلی‌ها ایجاد کرده است.

تمرکز رنگها:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/12--pojss_REN605219.jpg

مبل‌های روکش شده، رنگشان هماهنگ با شومینه می‌باشد که با نقوش روی قالی بسیار هماهنگ است. قرار دادن این چهار مبل در کنار هم با طرح‌های متفاوت گفتگو را گرمتر و خودمانی‌تر خواهد ساخت.

زردی رسمی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/13-iogbss_SIP923607.jpg

در این اتاق نهار‌خوری رسمی و سنتی رنگ زرد و طلایی شاهانه در تمام فضا پراکنده شده است. با استفاده از تن‌های روشن در کنار تن‌های تیره این فضا جالب‌تر و رسمی‌تر به نظر می‌رسد.

اتاق نشیمن سنتی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/14-igss_BHG152577.jpg

رنگ زرد پر جنبش دیوارها در کنار رنگ آبی مبلمان خودنمایی می‌کند و به خوبی ترکیبی زیبا با روکش مبلها ایجاد کرده است و استفاده از تزیینات آبی رنگ فضا را جذابتر ساخته است.

اتاق نشیمن به رنگ کره ای:

 

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/15-ugbss_REN600666.jpg

این اتاق نشمن زیبا سرشار از رنگ زرد در تن‌های روشن و تیره می‌باشد که این هایلایت در کنار رنگ قهوه‌ای زیباتر شده است. استفاده از عناصر هنری زیبا مانند میز موزاییک‌کاری شده و پرده های زیبا و مجلل به زیبایی اتاق کمک کرده است.

مطالب مرتبط

    [{article_score_num} :1
    [{article_score} :9 از 10]
    {article_score_pls} :

    تصاویر این صفحه
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn