جذابیت رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

 

دکوراسیون داخلی

 

جذابیت رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

رنگ نارنجی رنگی گرم و زیبایی می‌باشد. اگر شما به فکر استفاده از این رنگ در منزلتان می‌باشید، مطمئنا از این مطلب خوشتان خواهد آمد، زیرا تنالیته‌‌های مختلف از رنگهای مرکبات را به نمایش گذاشته است.

 

  رنگ نارنجی رنگی گرم می‌باشد. اگر شما به فکر استفاده از این رنگ در منزلتان می‌باشید، مطمئنا از این مطلب خوشتان خواهد آمد، زیرا تنالیته‌‌های مختلف از رنگهای مرکبات را به نمایش گذاشته است.

 گرمی رنگ نارنجی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1-ss_100900042.jpg

این رنگ ممکن است گرمترین رنگ سال باشد. اگر رنگ دیوار اصلی و یا یکی از دیوارها با این رنگ نقاشی شود، گرمی و جنبش و حرکت در اتاق ایجاد می‌شود و تازگی و طراوت به منزلتان اضافه می‌شود.

 هیجان رنگ:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/2-ss_100091772.jpg

دیوارهای سفید رنگ، کف چوبی و تخت با روکش نارنجی به اتاق طراوت و تازگی می‌دهد. رنگ نارنجی به راحتی ترکیبی زیبا و شاد با دیگر وسایل منحصر به فرد اتاق ایجاد کرده است.

نارنجی و قهوه ای:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/3-ss_100237872.jpg

رنگ نارنجی ترکیبی جالب با کوسن‌های نقش و نگاردار ایجاد کرده است، که این زیبایی در مقابل رنگ قهوه‌ای زیرکانه صندلی به اوج خود رسیده است. هماهنگی این رنگ با طلایی و برنز و سفید، زیبایی و حرارت و تنوع رنگی را به اتاق داده است.

اتاق نهارخوری:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/4-ss_100671045.jpg

پرده‌‌های مجلل با رنگ نارنجی، فضا را برای دعوت به شام آماده می‌سازد. دیوارهای ساده سفید رنگ با نوار قهوه‌ای شکلاتی روی فرش هم تکرار شده است. یک گروه سه تایی از چلچراغ‌ها به فضا وقار و جذابیت اضافه نموده و گلدان‌های ساده سفید رنگ حاوی گل‌های رز نارنجی فضا را زیباتر ساخته است.

مدرن و مملو از رنگ:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/5-ss_100914844.jpg

ترکیب نارنجی و صورتی به اتاق حرارت و جنبش داده است. دو رنگ سیاه و سفید زمنیه‌‌ای خنثی برای خودنمایی رنگ نارنجی می‌سازد. وجود آینه‌‌ها و انعکاس نور توسط آنها فضا را دو برابر روشن‌تر می‌کند.

جذاب و زیبا برای جشنها:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/6-ss_100914848.jpg

رنگ‌های به کار رفته در این اتاق نهارخوری، نارنجی و صورتی روشن می‌باشد. ظروف بلورین، پارچه‌‌های رنگارنگ و زیبا و همچنین حضور گلها در فضا به طور چشمگیری اتاق را دگرگون و زیبا ساخته است.

در کنار یکدیگر:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/7-ss_100914851.jpg

در چرخه رنگی، دو رنگ نارنجی و قرمز در کنار هم بسیار موزون و زیبا می‌باشند. تابلوی هنری بزرگ، به دیوار سفید رنگ ساده، جلوه داده است و پارچه بالشتک‌های نارنجی رنگ، گرمی و جنبش را به فضا القا می‌کند. رنگ نارنجی توسط چلچراغ‌‌ها و کتاب و میوه‌‌های درون جام سفید رنگ در تمام فضا پخش شده است و اتاق را دوست داشتنی و جالب ساخته است.

رنگ نارنجی در اتاق کار:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/8-ss_100939653.jpg

رنگ گرم چوبها و آرام اسطوخودوسی می‌تواند عالی باشد برای نرم ساختن و سبک کردن تورفتگی‌‌های اتاق. پارچه‌‌های زیبای روی پنجره‌‌ها و صندلی زیر پنجره و بالشتک‌ها جلوه‌ای جذاب و شیک به اتاق داده است.

اتاق خواب زیبا:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/9-ss_100940196.jpg

یک ترکیب ساده از رنگ سفید ملافه‌‌ها، دیوارهای نقش و نگاردار منحصر به فرد و رنگ نارنجی روی تخت شما را به این اتاق دعوت می‌کند. نقاشی به رنگ برنز دیوار که خطوط سفید رنگ روی آن چاپ شده است جذابیت بصری به اتاق داده است و آباژور گلدار هم جلوه زنانه دیگر اتاق است که زیبایی و لطافت را به فضا اضافه ساخته است.

 رنگ نارنجی در همه جا:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/10-ss_SIP932201.jpg

این اتاق از لحاظ مقدار فضا کوچک است، اما از لحاظ سبک بصری و زیبایی بسیار وسیع است و این بخاطر حضور رنگ نارنجی روی کاناپه‌‌ها و دیوار می‌باشد. در این اتاق یک رنگ مکمل که به نظر غیرعادی می‌رسد به رنگ آبی در کنار نارنجی آورده شده که همین کار باعث زیباتر شدن و خاص بودن این فضا شده است.

 یک اتاق خواب جذاب دیگر:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/11-ss_SIP924739.jpg

انتخاب یک رنگ جیغ برای اتاق شاید یک حرکت هولناک به نظر برسد، اما این کار با به کار بردن رنگ‌های دیگر در فضا، جلوه‌ای عالی به اتاق می‌دهد. در این اتاق خواب در کنار رنگ نارنجی پر رنگ دیوار از رنگ‌های سبز کیوی، سبز جلبکی و قهوه‌ای استفاده شده است که فضا را به نحو عالی جذاب ساخته است.

مطالب مرتبط


    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها