دکوراسیون با رنگ سیاه، بسیار شیک ( 2 )

رنگ سیاه قدرت فوق العاده‌ای در متحد کردن یک طرح رنگی در دکوراسیون دارد و کششی عالی بین اجزای بسیار متفاوت اتاق ایجاد می‌کند. با ما در قسمت دوم آن همراه باشید.

دکوراسیون با رنگ سیاه، بسیار شیک ( 2 )

 

دکوراسیون داخلی

 

 آشپزخانه‌ای یکپارچه:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/15-ss_SIP919387.jpg


صفحه‌هایی به رنگ سیاه یک انتخاب عالی برای آشپزخانه‌های با رنگ‌های روشن و خنثی می‌باشد. در این فضا رنگ سیاه یک عنصر وحدت‌بخش بین اعضای دیگر در گوشه‌ها و در قسمت‌های دیگر می‌باشد.

 

 رنگ سیاه در همه جا:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/16-ss_SIP925478.jpg


رنگ اصلی در این اتاق نشیمن دو رنگ کرم و قهوه‌ای می‌باشد. رنگ سیاه در میز وسط اتاق،‌ روکش مبلمان، شومینه و حتی قاب‌های کارهای هنری بالای شومینه هماهنگی و یکپارچگی بین اعضای موجود در اتاق ایجاد کرده است و اجازه نمی‌دهد که چشم در یک جا متمرکز شود و دید را به تمام اتاق می‌کشاند.

 

 رنگ سیاه در اتاق خواب:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/17-ss_BKS057276.jpg


رنگ‌های خاکستری و کرم و سفید با استفاده از رنگ سیاه در تخت‌ها و آباژور و فرش و کوسن‌ها معنا گرفته‌اند و اتاق بدون رنگ سیاه جذاب و زیبا نخواهد بود.

 

 کارکردی ماهرانه:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/18-ss_SIP928881.jpg

 
آیا شما می‌توانید رنگ سیاه را در این اتاق نهارخوری مشخص کنید؟ تنها صندلی‌ها و پایه‌های میز سیاه هستند که در خدمت رنگ‌های روشن و خنثی دیگر در این اتاق می‌باشند.

 

 اتاق نهارخوری با سبکی خاص:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/20-ss_SIP917330.jpg


استفاده از فرشی با نقوش سیاه رنگ یک عنصر عالی در اتاق می‌باشد که فضا را تعریف می‌کند. رنگ سیاه در پرده‌ها و کوسن‌ها و چلچراغ برای هماهنگی بیشتر در فضا تکرار شده است.

 

جذابیت بیشتر برای رنگ خنثی بژ:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/21-ss_SIP917541.jpg


تماس‌های بسیار کوچک از رنگ‌های چوبی تیره و رنگ سیاه تاج تخت، لرزه‌های زیبایی به رنگ خنثی و بی روح بژ می‌زند و بدون این رنگ‌ها اتاق بی‌جان می‌باشد.

 

 جزئیات رویه کابینت‌ها:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/22-ss_100215864.jpg


کابینت‌ها در پائین به رنگ قرمز درخشان و در بالا به رنگ سفید ساده می‌باشند، که بدون تماس‌های رنگ سیاه در بین آنها جذابیتی ندارند و رنگ سیاه علاوه بر جذابیت باعث شده است که چشم در بین این همه رنگ روشن استراحتی بکند.

 

 انطباق:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/23-ss_SIP912429.jpg

 
رنگ سیاه بهترین انتخاب برای درخواست تغییرات در هر فضایی می‌باشد و همانطور که در شکل ملاحظه می‌کنید، این رنگ برای پیشخوان‌ها بسیار مناسب است و جلوه‌ای مدرن و بروز به فضا می‌دهد و با هر وسیله‌ای قابلیت انطباق دارد و با

هر رنگی جفت و جور می‌شود.

 

 همراه با رنگ عسلی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/24-ss_SIP904621.jpg

 
کابینت‌ها با چوبی به رنگ خود و با دستگیره‌های نقره‌ای برجسته، توسط تماس‌های رنگ سیاه است که سر حال می‌آیند. رنگ سیاه در بالا و پایین کابینت‌ها و پرده پنجره و پیشخوان انعکاس و طنینی دیگر از رنگ سیاه در این آشپزخانه می‌باشد.

 

 جلوه ای دیگر از رنگ سیاه: 

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/25-ss_TDH707299.jpg


اسباب کردن این اتاق به این طریق یا مربوط به مد آن دوره است یا استفاده از سبک روستایی می‌باشد، به هر حال استفاده از رنگ سیاه در ساختار گرافیکی روکش صندلی‌ها، کمد سیاه رنگ و طرح سرامیک کف علاقه صاحب خانه را به

رنگ‌های مدرن و معاصر را می‌رساند.

 

 تاکید رنگ سیاه:

http://www.seemorgh.com/images/iContent/26-ss_HDT_slide168.jpg

 
رنگ‌های قرمز و سبز و سفید در فضا طرحی جسورانه و سرکش ایجاد می‌کنند، که در این فضا مقداری از حس آزادی‌خواهانه این رنگ‌ها با استفاده از رنگ سیاه کاسته شده است. و استفاده از رنگ سیاه در پس‌زمینه کوسن‌ها و کار هنری بالای

کاناپه جلوه‌ای دیگر از رنگ سیاه است که نشانه تاکید دیگری از این رنگ در فضا می‌باشد.

 

 سفسطه ورزی شیرین و دوست داشتنی:

 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/27-ss_102MWL_2392.jpg

 
می‌توان از رنگ سیاه با نماهای متفاوت در هر اتاق استفاده کرد. در این اتاق شیک با اضافه کردن پیچیدگی‌ها و سفسطه ورزی‌های رنگ سیاه در مکان‌های مختلف فضا، به خصوص قرار دادن یک کمد سیاه رنگ در مقابل شومینه، فضا

چشمگیر و دوست داشتنی‌تر شده است.

 

 نقوش کلاسیک کف: 

http://www.seemorgh.com/images/iContent/28-ss_100215866.jpg


استفاده از مربع‌های متناوب سیاه و سفید رنگ برای کف اتاق جلوه‌ای کلاسیک به فضا می‌دهد، اما در این اتاق نهارخوری با استفاده از وسایل وسوسه‌انگیزی چون پارچه گرافیکی صندلی،‌ گلدان‌های پیکر تراشی شده و کارهای هنری روی دیوار

در سمت راست تصویر جلوه‌ای از سبک دیگر را نشان می‌دهد، که با استفاده از یک تابلوی ساده نارنجی رنگ تماس‌هایی از سبک مدرن هم در فضا می‌بینیم.

 

مطالب مرتبط

    [{article_score_num} :1
    [{article_score} :9 از 10]
    {article_score_pls} :
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn