برطرف کردن لک با نمک

امروزه انواع متعددی از پاک کننده ها به بازار عرضه شده اند که اکثرا شیمیایی بوده و مصرف کننده را دچار سردرد می کنند . راه حل استفاده از یک پاک کننده غیر سمی می باشد . جالب است که بدانید نمک می تواند به عنوان یک پاک کننده مورد استفاده قرار بگیرد.
نیازمندیهای دکوراسیون داخلی
 
برطرف کردن آسان 12 لک  با نمک
 
امروزه انواع متعددی از پاک کننده ها به بازار عرضه شده اند که اکثرا شیمیایی بوده و مصرف کننده را دچار سردرد می کنند . راه حل استفاده از یک پاک کننده غیر سمی می باشد . جالب است که بدانید نمک می تواند به عنوان یک پاک کننده مورد استفاده قرار بگیرد.
 
 
قالب و قابلمه آهنی
از یک برس (لیف سفت مثلا اسکاج) سیمی سفت و 1/4 فنجان نمک برای تمیز کردن استفاده کنید (ترجیحا هنگامی که قالبتان هنوز گرم است).
 
 
لکه های نوشیدنی
بلافاصله بعد از ریختن آن روی هر چیزی، نمک را به اندازه کافی به طور مستقیم بر روی لکه قرار دهید تا با خیس خوردن روی لکه حالت مایع پیدا کند. سپس پارچه را برای 1/2 ساعت در آب سرد بغلتانید. اگر می توانید، مورد آلوده تان را به شکل عادی با برس بشویید.
 
 
 
کاشی حمام 
می توانید پس ماندههای سفید صابون را از کاشی حمامتان با شستشوی محل با محلول یک پیمانه نمک و چهار پیمانه سرکه حذف کنید. هنگامی که این کار را کردید، کاشها را با یک پارچه نرم مرطوب تمیز کنید.
 
 
 
ظرف قهوه 
یک فنجان قهوه شیشه ای را با اضافه کردن: 4 قاشق چای خوری نمک، 1 فنجان یخ خرد شده و آب 1 قاشق غذا خوری به ظرفتان تمیز کنید. به آرامی محلول را در ظرف بپرخانید تا همه جای آن تمیز شود، و سپس آن را بشویید. اطمینان حاصل کنید که ظرف قهوه در دمای اتاق تمیز و خشک میشود.
 
 
 
شستن لباس ها 
می توانید بسیاری از لکه های روی لباستان را با استفاده از نمک حذف کنید. سعی کنید یک خمیر با نمک و آب لیمو بسازید و آن را روی لکه ها قرار دهید. برای لکه ی خون ، لباس لک دار را در آب نمک سرد بخیسانید، سپس آن را در آب گرم و صابون بشویید و پس از شستشو آن را در آب جوش قرار دهید.
 
 
 
اسفنج های خانگی
اسفنج های شما برای مدت طولانی تازه و تمیز خواهد ماند اگر آنها را در یک محلول آب نمک سرد بخیسانید و سپس تمیزشان کنید. سعی کنید نمک و آب را در قسمت های مساوی استفاده کنید.
 
 
 
لک های تخم مرغ
فقط یک دسته نمک را روی تخم مرغ ها برای جذب رطوبت بریزید - سپس آن را با یک حوله کاغذی پاک کنید.
 
 
 
کف اتو
کمی نمک بر روی یک تکه کاغذ بپاشید و اتوی داغ را برای حذف نقاط سخت و چسبنده روی آن قرار دهید.
 
 
 
دفع زباله ها
دفع زباله به نظر می رسد هرگز با بوی خوشی همراه نباشد، اما نمک می تواند برای این مشکل کمک کند. از 1/2 فنجان نمک و آب سرد استفاده کنید- چرخاندن این محلول نمکی در ظرف کمک میکند تا هر گونه بوی بد باقی مانده از زباله ها در اطراف ظرف زباله از بین برود.
 
 
 
لکه های از گرد و خاک گلهای مصنوعی
ابریشم و دیگر اقلام پارچه واقعا می تواند بعد از گذشت مدت زمانی گرد و خاکی شوند، به خصوص اگر بیرون از خانه باشند. گل ها را در یک کیسه با 1 فنجان نمک قرار دهید و برای حذف گرد و غبار آن را روی موردتان تکان دهید و -تکان دهید-تکان دهید.
 
 
 
لوازم آشپزی مسی 
عصاره ی یک لیمو را بگیرید و نم نم آن را روی نمک ریخته شده روی سطح ظرفتان بچکانید. همه ی وسایل آشپزی مسی خود را با این محلول مالش دهید، و سپس آنها را با آب بشویید و خشک کنید.
 
 
 
لیوان های سرامیک
شما می توانید هم آثار لکه قهوه ای رژ لب ها و هم لکهای قهوه را از لیوان هایتان با نمک پاک کنید. به قسمتهای مساوی نمک و سرکه را ترکیب کنید و با استفاده از یک اسفنج آن را به دور لیوانها بمالید.
 
 

مطالب مرتبط


    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها