کفپوش سه بعدی

نیازمندیهای دکوراسیون داخلی کفپوش های سه بعدی دریایی و یا شکل حیوانات جزو کف پوش های زیبا هستند که در سرتاسر دنیا هنرمندان بسیاری برای طراحی آنها فعالیت می کنند. مجموعه ای از زیباترین های این کفپوش ها را در این گزارش مشاهده می کنید.
حمام و سرويس بهداشتي يک مکان خوب و مناسب براي استفاده از چنين طرح هايي است اما همانطور که گفتيم با خلاقيت بيشتر مي توانيد از آنها در ديگر اتاق هاي خانه مانند آشپزخانه نيز استفاده کنيد. اگر مي خواهيد لذت تمام را از چنين کفپوش هايي ببريد مطمئنا استفاده از آنها در مکانهايي که بيشتر زمان خود را در آن مي گذاريد لازم خواهد بود. آشپزخانه يکي از همين مکان ها است. قرار دادن طرح هاي سه بعدي يک جزيره استوايي سرسبز با درختان نارگيل و آسماني آبي رنگ در آشپزخانه بسيار شفگت انگيز خواهد بود.
 
شرکت اصلي اين نوع کفپوش هاي زيبا و اعجاب انگيز در دبي قرار دارد، شرکتي که طرح هاي آنها شهرت جهاني پيدا کرده است. کفپوش های سه بعدی از تصاويز زاويه دار در کنار لايه هاي نيمه شفاف متعدد براي ايجاد حس سه بعدي بودن تصاوير استفاده مي کنند. نتيجه استفاده از چنين تکنولوژي اي، ايجاد شکل هاي حيوانات، گياهان، ماهي ها، امواج دريا و بسياري ديگر به صورت تماما سه بعدي شده است. براي مثال زماني که داخل يک محيط با کفپوش سه بعدي با طرح امواج دريا مي شويد، درست مانند اين است که موج هاي دريا هنگام ورود شما به اتاق از کف زمين به بالا مي آيند.
 
همانطور که در عکس هاي زير مشاهده مي کنيد بهترين مکان براي استفاده از چنين کفپوش هايي در حمام و سرويس بهداشتي خانه است. زيرا مدل هاي سه بعدي با موضوع دريا و اقيانوس براي اين اتاق کاملا مناسب هستند. البته هر عکسي را که بخواهيد مي توانيد به اين شرکت سفارش دهيد تا دقيقا همان مدل را در کفپوش اتاق شما پياده کنند. اين تصاوير ابتدا توسط پرينترهاي حرفه اي و مخصوص چاپ مي شوند و سپس براساس اندازه و شکل کف حمام يا هر اتاق ديگري نصب مي شوند. بنابراين مهم نيست که سايز حمام شما چقدر باشد يا شکل کف حمام چگونه باشد، اين اشکال با هر شرايطي هماهنگ مي شوند و دقيقا همان حس عجيب و جالب سه بعدي را در اتاق بوجود مي آورند.

مطالب مرتبط


    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها